سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کاناپه تختخواب شو

بسیاری از افراد امکان زندگی در یک خانه بزرگ با چندین اتاق را ندارند ، اما این به معنای فراموش کردن راحتی و راحتی نیست. با توجه به تنوع عناصر مانند مبل تختخواب شو ، به نظر می رسد که حتی می توان از فضای کمی نیز استفاده بهینه کرد. مبل تختخواب شو می تواند جایگزین مناسب و پرکاربردی برای مبل راحتی باشد. مخصوصاً در سوئیت ها و خانه هایی که اتاق کافی ندارند و قرار دادن مبل و تخت جداگانه در کنار یکدیگر امکان پذیر نیست ؛ اما در این بین یک سوال ذهن ما را به خود مشغول می کند. چه مبل تختخوابشوئی بخریم؟

سبک

مبل های تختخواب شو به سبک های مختلفی ساخته شده اند ، از فوتون های مینیمالیستی گرفته تا مبل های بزرگ طبقه که می توانند متناسب با هر سلیقه و منطقه ای ساخته شوند.

Futen:

فوتون ساده ترین نسخه از یک مبل تختخواب شو است که اغلب از یک بالشتک با یک قاب فلزی یا چوبی ساخته می شود و می تواند برای استفاده به عنوان صندلی جمع شود و در صورت باز شدن ، به یک تخت خواب راحت تبدیل شود. فوتون ها یک انتخاب معمول و مناسب برای خانه های آپارتمانی با یک طرح ساده و فضای محدود هستند ، اما ممکن است ظاهر غیر آلوده آنها برای برخی فضاها نامناسب و بی ربط باشد.

مبل تاشو:

مبل های کشیده معروف ترین سبک تختخواب مبل است که در فیلم ها و عکس ها بسیار دیده ایم. این مبل ها عملکرد خود را به عنوان مبل و تخت بخوبی انجام می دهند. مبل های کشویی معمولاً بزرگتر از سبک های قبلی هستند اما در صورت تبدیل شدن به تختخواب فضای بسیار بیشتری نیز در اختیار شما قرار می دهند. در واقع از مبل های کانورتیبل به راحتی می توان به عنوان سه نفره استفاده کرد. این مبل ها مانند صندلی های خواب در اندازه ها و طرح های متنوعی متناسب با سلیقه ها و دکوراسیون های متنوع ارائه می شوند. همچنین به منظور صرفه جویی در فضا ، مبل های تختخواب شو به صورت تخت های دو طبقه طراحی شده اند.

تکیه گاه:

اگر بخصوص در یک فضای کوچک زندگی می کنید و معمولاً تنها زندگی می کنید یا در نهایت مهمان پذیرایی می کنید ، ممکن است یک یا دو کاناپه گزینه ایده آل برای خانه شما باشد ، زیرا هر صندلی می تواند به یک تختخواب نرم و راحت تبدیل شود و عمل ساده است. علاوه بر این ، کاناپه از تنوع بیشتری در طرح و رنگ برخوردار است. با این حال ، این صندلی ها معمولاً بزرگتر از صندلی های معمولی هستند و ظاهری شبیه به مبل دارند. بنابراین ، اگر واقعاً به آنها نیازی ندارید ، خرید آنها فقط به صورت صندلی توصیه نمی شود ، زیرا فضای بیشتری را اشغال می کند.

مواد تشک

فقط وقتی خودتان را گول می زنید که تصمیم دارید ارزان قیمت آن را انجام دهید و پهنای باند کمتری را تهدید کنید. از چه موادی برای ساخت مبل استفاده می شود؟

پاسخ به این سوال می تواند طول عمر مبل تختخواب شو را تضمین کند. از آنجایی که مبل های تختخواب شو بیشتر از مدل های راحت استفاده می شوند ، باید از مواد هماهنگ و چگالی بالا ساخته شوند تا با گذشت زمان شکل و فرم خود را از دست ندهند. به طور کلی ، یک مبل تختخواب شو شامل مواد زیر است

پنبه یا پلی استر:

این مواد بیشتر در ترکیب فوتون ها استفاده می شوند. تشک های نخی معمولاً ضخامت های مختلفی دارند و به همین ترتیب از امکانات رفاهی متفاوتی برخوردار هستند. با این حال ، برای احساس راحتی روی پایه پنبه ای ، تشکی با ضخامت 20 سانتی متر لازم است.

قیمت

هنگام خرید مبل تختخواب شو با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. مانند دیگر محصولات ، مبل های تزئین شده مجلل مانند مخمل و پارچه های خاص معمولاً گران ترند. همچنین ، هرچه اندازه تشک بزرگتر باشد ، قیمت محصول بالاتر است زیرا از مواد بیشتری مانند کف و فنر استفاده می شود. با این وجود ، شایان ذکر است که در میان محصولات موجود در بازار ، مبل های دارای تشک بادی کف یا فنر از مدل های پنبه ای و فنری گران ترند. برخی از مبل ها همچنین دارای مکانیزم باز و بسته شدن خودکار هستند که باعث افزایش قیمت محصول می شود.

به طور کلی ، بهتر است قبل از خرید مبل تختخوابی در فروشگاه ، این ویژگی را امتحان کنید یا حداقل از شخصی که محصول را قبل از شما خریداری کرده است ، مشاوره بگیرید. در هر صورت ، اطمینان حاصل کنید که مبل مورد علاقه شما به راحتی قابل تغییر در مکان است تا برای شکستن مجبور نشوید فشار زیادی به بازوهای خود وارد کنید.