سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش لمینت در دکوراسیون و کاربردهای آن در مکانهای مختلف

امروزه استفاده از سازه های چوبی در دکوراسیون و استفاده از کفپوش لمینت در مکانهای مختلف بسیار رواج یافته است. این کفپوش ها به دلیل ظاهر گرم و زیبایی که دارند گزینه ایده آلی برای دکوراسیون هستند. کف چوبی با دو نوع پارکت و لمینت شناخته شده است ، اگر می خواهید در کف خانه خود تغییری ایجاد کنید ، می توانید از چندین مدل کف لمینت استفاده کنید. این نوع کفپوش با مدل ها و سبک های متنوع ، گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، علاوه بر این ، کاربردهای کف لمینت روز به روز و فضاها و مکان هایی که می توان از کف لمینت استفاده کرد ، گسترش می یابد.

پارکت

 پارکت نوعی کفپوش است که از چوب طبیعی ساخته می شود. پارکت ها را به کف فضای مورد نظر جهت نصب چسبانده و پس از خشک شدن چسب ، آن را لاک زده و صیقل می دهند. البته شکل ظاهری این طبقه در مقایسه با بسیاری از گزینه های دیگر بسیار زیباست ، اما استفاده از آن مشکلاتی دارد. پارکت به رطوبت بسیار حساس است و در صورت تماس با آب ، متورم شده و شکل اصلی خود را از دست می دهد. مشکل دیگر این کف این است که در صورت تماس با اشیا sharp تیز می تواند به سرعت آسیب ببیند. معمولاً لازم است هر چند سال یک بار سطح پارکت را سنباده زده و دوباره لاک بزنید تا ظاهر آن حفظ شود.قیمت این سازه چوبی نیز از سایر کف پوش ها بالاتر است.

ورقه ورقه

 کفپوش لمینت به نوع دیگری از کفپوش چوبی اشاره دارد که به آن کفپوش لمینت نیز می گویند. ورقه ورقه از الیاف چوب فشرده (HDF) ساخته می شود و از این نظر با پارکت متفاوت است. تخمگذار کف لمینت نیازی به چسب ندارد و با اتصال شیارهای اطراف آن انجام می شود. برای جلوگیری از انتقال صدا ، فایرو فوم را معمولاً در زیر سطح ورقه ورقه قرار می دهند.لمینت در برابر آب مقاومت بیشتری دارد و توسط اشیا sharp تیز آسیب کمتری می بیند. لمینت نیز ارزان تر است ، نیازی به لاک ندارد و بسیار سریعتر نصب می شود.

کاربرد کفپوش لمینت

 نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که با بهبود و بهبود کیفیت کفپوش لمینت (AC نامیده می شود) ، مکانهای بیشتری برای کفپوش لمینت استفاده شده است. به عنوان مثال ، وقتی کف لمینت AC5 به بازار آمد ، باعث شد کف لمینت در مکان های بسیار شلوغ مانند ایستگاه های قطار ، فرودگاه ها ، مترو و بیمارستان ها مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر به دلیل تنوع طرح و رنگ کفپوش لمینت ، محدودیتی در استفاده از کفپوش لمینت وجود ندارد. با گسترش طراحی کفپوش لمینت و تنوع رنگ از کفپوش لمینت در اتاق خواب کودکان ، اتاقهای نشیمن ، آشپزخانه ، راهروها و سایر قسمتهای خانه ، لازم است نمایشگاه ها و فضاها برای چند روز قبل از بازگشت نصب شوند. این کفپوش لمینت است. شما فقط باید از کفپوش لمینت با هر رنگی در مکان مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال ، در اتاق خواب کودک ، با توجه به منطقه ای که در آن هستید ، به رنگ شاد ، رنگ در پذیرایی و رنگ مناسب. برای مبلمان و پرده در فروشگاه ، او از کف پارکت با طرح های ورزشی استفاده می کند.