سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش طراحی کابینت توسط نرم افزار؛ واقعیت قبل از اجرا را ببینید!

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمتهای خانه است. طبیعتاً اجرای مناسب دکوراسیون این فضا در جذابیت خانه تأثیر می گذارد و وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه می شود ، تصویر کابینت ها به عنوان اجزای اصلی در ذهن ما نقش بسته است. در گذشته ، طراحی آشپزخانه متناسب با سلیقه مشتری و نظرات معمار بود و معمولاً هرگز آن طور که باید درست پیش نمی رفت ، اما خوشبختانه دیگر چنین مشکلی وجود ندارد! به لطف نرم افزارهای مختلف معماری ، امروزه می توانید طراحی کابینت آشپزخانه خود را قبل از اجرا ببینید و واقعی است. پویانو از شما دعوت می کند تا با روند طراحی کابینت توسط نرم افزار آشنا شوید ، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

اصول آموزش طراحی کابینت مدرن

کابینت های سبک مدرن بسیار ساده و بدون جزئیات هستند. در مقابل ، در مدل کابینت کلاسیک ، لبه های برجسته و منبت کاری شده وجود دارد. در طراحی کابینت چوبی سامان ، درب کابینت به سبک مدرن ، صاف و بدون برجستگی است و فقط یک خط باریک مرز بین دو کابینت را مشخص می کند.

در انتخاب کمد لباس چه نکاتی مهم است؟

در پاسخ به این سوالات مهم ، باید دو نکته اساسی بیان شود:

رنگ کابینت ها یکی از عواملی است که در زیبایی آنها تأثیرگذار است. توصیه می شود هنگام انتخاب رنگ کابینت ها گزینه های متضاد رنگ را از سایر قسمت های خانه در نظر بگیرید. به این ترتیب ، تضاد رنگی ایجاد شده به چشمگیرتر شدن دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند. در دوره آموزش طراحی کابینت سامان چوب یک چرخه رنگ کامل به شما یاد داده می شود که بااستفاده از این چرخه اطلاعات تان در انتخاب و هارمونی رنگ ها افزایش می یابد.

نحوه چیدمان و قرارگیری کابینت ها نکته مهم دیگر در این زمینه است. کابینت ها باید به گونه ای طراحی و اجرا شوند که امکان استفاده بهینه از فضا وجود داشته باشد. علاوه بر این ، عدم خفگی و فشردگی محیط نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

چند نکته برای کسانی که وسواس دارید!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وسواس زیادی در خرید لوازم خانگی دارید و زیاد ریسک نمی کنید ، پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب یک مبلمان برای آشپزخانه آینده خود برنامه تزیین داشته باشید. شما می توانید توسعه این طرح را به فعالان این حرفه بسپارید. این به شما کمک می کند قبل از انتخاب و اجرای طرح ، آن را در نظر بگیرید ، با مشورت با طراح هرگونه مسئله را برطرف کنید و در صورت تأیید وارد مرحله طراحی و اجرای طرح شوید.

مزایای طراحی کابینت نرم افزار

استفاده از نرم افزار برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه مزایای مختلفی دارد:

کاهش خطر شغلی

نگرانی های کارفرما را کاهش دهید

تعیین مواد مطابق با سلیقه.

مدیریت هزینه

تعیین زمینه کار

آشنایی با روند کار.

گردش کار را بررسی کنید

معمولاً پس از مراجعه به یک شرکت طراحی ، یکی از اعضای تیم به دیدار شما می آید. سپس ، طی یک جلسه ، طراحان مسئول پروژه شما با سلیقه و خواسته های شما آشنا می شوند. بعلاوه ، طراح با ارائه پیشنهادات کلیدی و کاربردی خود به شما مشاوره می دهد. سپس طرحی از فضای مورد نظر تهیه می شود و طراح در مرحله بعد با جدیت مراحل طراحی را آغاز می کند. در آغاز کار بر روی نقشه آماده شده ، درها ، دیوارها و پنجره ها در نظر گرفته می شوند و سپس عناصری مانند انتخاب رنگ و مواد و همچنین نورپردازی در نظر گرفته می شوند.

در مرحله بعدی کابینت ها و تزیینات مربوط به آن به طرح اضافه می شوند و در نهایت برای سایر لوازم جانبی به صورت کلی قرار می گیرد. وقتی نتیجه گرفتید ، می توانید همه چیز را بررسی کنید. اگر بخشی از کار را دوست ندارید ، می توانید با مشاوره آن را تغییر دهید. در پایان روز و هنگامی که برنامه نهایی است ، می توانید با اطمینان شروع به اجرای آن کنید.