سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات امنیتی خرید اینترنتی چیست؟

نکاتی که در زمان خرید آنلاین باید مدنظرتان باشد

سایز دقیق خود را بدست آورید

سایز لباس برند به برند و حتی با توجه به سری های تولید با یکدیگر متفاوت هستند. در خرید غیرحضوری امکانی برای پرو کردن لباس نداریم، از این رو می بایست بوسیله یک متر این اندازه های مرسوم را خودتان بدست آورید:

اندازه دور قفسه سینه

اندازه دور کمر

اندازه دور باسن

اندازه دور بازو

اندازه قد شلوار یا بلندی شومیز (بسته به نوع خرید تان)

در صورتی که نمی دانید چگونه باید اندازه گیری کنید از یک خیاط کمک بگیرید و یا اینکه به راهنمای اندازه گیری در فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

جنس پارچه های مختلف را بشناسید

شناخت انواع مختلف پارچه که در دوخت لباس زنانه مرسوم هستند را جدی بگیرید. برای خرید فقط به دیدن عکس لباس اکتفا نکنید. ویژگی های محصول و جنس پارچه را بخوانید و با یک جستجوی کوچک در اینترنت در مورد ویژگی های پارچه اطلاعات بدست آورید. چرا این کار لازم است؟

ممکن است شما به یک نوع خاص از پارچه حساسیت داشته باشید.

برخی از پارچه ها بعد از شستن آبرفت دارند و سایز کم می کنند.

برخی از پارچه ها را باید در شرایط خاصی شست و نگه داری نمود.

اثبات خرید آنلاین خوب

بیایید ابتدا به مزایا و معایب خرید آنلاین نگاه کنیم. راحتی خرید بهترین مزیت فروشگاه های اینترنتی است، این کسب و کارهای مجازی خرید اینترنتی را برای افرادی مناسب می کند که وقت، انرژی و روحیه بازدید از مراکز خرید را ندارند. اما با رعایت 6 نکته، می توانید تجربه خرید آنلاین خود را به یکی از بهترین تجربه های زندگی خود تبدیل کنید:

همیشه جزئیات محصول را بررسی کنید

هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید

قیمت را با محصولات مشابه مقایسه کنید

نظرات و نظرات محصول را بخوانید

آنچه را که نیاز دارید بخرید، نه آنچه را که فکر می کنید خوب است

مراقب کلاهبرداری در فروشگاه های آنلاین باشید.

این 6 نکته که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند محصولی را که آنلاین می خرید مفیدتر از همیشه کنید.

نکات مهم خرید آنلاین

چندی پیش در مورد مواردی که در بهبود خرید اینترنتی نقش داشتند توضیح دادیم، اما در این قسمت می خواهیم در مورد نکات اصلی و کلیدی تراکنش های آنلاین که از ضروریات خرید آنلاین محسوب می شوند صحبت کنیم.در تمام مراحل زندگی ما افراد سودجوی هستند که با فریب دیگران و از بین بردن لذت معاملات، اما اگر از نحوه شناسایی این پروژه ها آگاه باشید، دیگر ترسی از خرید و فروش نخواهید داشت.

محصولات تضمینی را انتخاب کنید

گارانتی یکی از کیفیت های لازم برای تضمین کیفیت محصول است که بر اساس آن در صورتی که کالای مورد نظر از کیفیت و کارکرد مشخص شده برخوردار نباشد، فروشنده متعهد می شود که کالا را پس داده و محصولی با کیفیت بالاتر را به مشتری عرضه کند. اما مهم این است که بررسی جزئیات گارانتی نیز یکی از نکاتی است که هنگام خرید آنلاین باید در نظر گرفت.

 

به عنوان مثال برخی از فروشندگان متقلب در سرویس گارانتی بسیاری از مشکلات محصول را ذکر نمی کنند و تنها موارد سطحی را پوشش می دهند تا در صورت لزوم مسئولیتی در قبال کالای آسیب دیده نداشته باشند.

از فاکتورهای خرید اسکرین شات بگیرید

هنگام خرید آنلاین همیشه فاکتور خرید محصول را تا رسیدن و رضایت شما از کالا نگه دارید تا در صورت بروز مشکل شناسه خرید را به فروشنده نشان دهید. موارد زیادی از خریدهای اینترنتی وجود دارد که کالای اشتباهی ارسال شده است، بنابراین تا زمانی که محصول را در دستان خود لمس نکرده اید و از صحت آن مطمئن نشده اید، اسکرین شات فاکتور خود را حذف نکنید.ارسال عکس مشخصات کارت بانکی ممنوع است

هرگز تصاویر کارت های اعتباری خود را برای فروشندگان ارسال نکنید، زیرا فروشنده می تواند با جمع آوری اطلاعات شخصی شما (مانند شماره حساب شما) حساب بانکی شما را هک کند. حتی رمز دوم یا رمزهای یکبار مصرفی که بانک شما برای شما ارسال می کند را به فروشگاه های آنلاین ندهید، زیرا این کار باعث می شود کارت شما هک شود. در نتیجه رمز دوم خود را فقط در درگاه های پرداخت سایت که کمی پیشتر به آنها اشاره کردیم وارد کنید تا از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید.

مرجع