سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین ست کردن شومیزهای مختلف

ست کردن شومیز زنانه

اگر به یک مهمانی دوستانه و ساده دعوت شده اید، می توانید یک شومیز ساده را با یک شلوار طرح دار بپوشید. برای اینکه کمی از سادگی خارج شوید استایل خود را با یک گردنبند بلند و دستبند طلایی کامل کنید.

 

اگر شما جزء طرفداران پروپاقرص شلوار جین یا لی هستید، پیشنهاد ما ست کردن یک تاپ با مدلی که از زیر سینه گشاد می شود با یک شلوار جین دخترانه است. راستی پوشیدن صندل دخترانه نیز فراموش نکنید.

 

برای داشتن یک تیپ جذاب برای شب یلدا بهتر است بروید به سراغ تم قرمز و مشکی. شومیز زنانه قرمز رنگ را با یک دامن کوتاه چین دار قرمز ست کنید و یا اینکه دامن تان را با ترکیب رنگی قرمز و مشکی انتخاب کنید. خب برای کامل کردن استایل یلدایی پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری هایی مانند کمربند مشکی و گردنبندهای طرح هندوانه و انار است.

 

اگر طرفداران استایل کلاسیک هستید، انتخاب تان را شومیز گلدار قرار دهید. شومیزهای گلدار با یک دامن جین کوتاه ست کنید تا یک تیپ تابستانی جذاب برای خود بسازید.

 

اگر به دنبال ظاهری متفاوت و شرقی هستید می توانید شومیز طرح سنتی طرح هایی مانند: بته جقه و حاشیه دوزی را با یک دامن بلند بپوشید. این مدل تیپ معروف به استایل شرقی، هندی و یا بوهو است و طرفداران خاص خود را دارد. تکمیل کننده تیپ تان یک کفش یا صندل تخت می تواند باشد.

شومیزسفید برای دختران و نحوه قرار دادن آن

همانطور که می دانید هیچ لباسی در کمد لباس زنانه وجود ندارد که به اندازه شومیزمفید باشد. این لباس سفید با هر جنس و طرحی کار شما را آسان و راحت می کند. این لباس برای استایل رسمی و استایل کلاسیک بسیار کاربردی است.

 

همین مشکل باعث شده تا رنگ سفید به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین رنگ های کاغذی در بین خانم ها شناخته شود. اگر کاغذ سفید دارید به راحتی می توانید آن را با لباس های رنگی مختلف و در سبک های مختلف بپوشید. در قسمت بعدی تمامی روش ها و راهکارهای راه اندازی این نوع کاغذها را بررسی خواهیم کرد.

پوشیدن شلوار کاغذی مشکی

خرید پیراهن سفید و پوشیدن آن با شلوار مشکی یکی از ست های رایجی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. خانم ها از این ست در سبک های مختلف خود اعم از رسمی و نیمه رسمی استفاده می کنند. چنین سبکی به این دلیل محبوب شده است که می تواند ظرافت استایل زنانه را با جذابیت استایل مردانه ترکیب کند.

 

همچنین وقتی از این نوع استایل برای حضور در مهمانی های نیمه رسمی استفاده می کنید ظاهر شما را بسیار زیبا و جذاب جلوه می دهد.برای ایجاد این سبک می توان از کاغذهای یقه گرد سفید استفاده کرد. اگر آستین های کاغذی را زیر آرنج قرار دهید، ظاهر شما اسپرت و شیک خواهد بود. اگر پیراهن سفید خریده اید، می توانید ست اسپرت خود را با یک گردنبند بلند، کتان ساده و شلوار مشکی جیب دار کامل کنید.

 

پوشیدن دامن کاغذی

پوشیدن دامن کتان سفید بسیار شیک و جذاب خواهد بود. به خصوص اگر دامنی با برش خاص و طرح کاغذ سفید بپوشید. برای افزایش جذابیت این ست می توانید از اکسسوری های طوسی یا طلایی استفاده کنید.

 

انتخاب این سبک بهترین و مناسب ترین گزینه برای هر نوع مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه است. در فصل بهار می توانید دامن های راسته، بلند و چین دار را در کنار لباس ساتن یا حریر سفید بپوشید. برای ایجاد یک استایل رسمی و مدرن با دامن های کاغذی می توانید از دامن هایی استفاده کنید که با کمربندهای پهن بسته می شوند.

 

ست کردن کاغذ با شورت

استفاده از شورت جین با شورت جین یکی از جذاب ترین استایل های دخترانه است.اگر قصد دارید استایل رسمی و نیمه رسمی خود را به یک استایل اسپرت شیک تبدیل کنید، می توانید ساختار ساده را بشکنید تا پیراهن سفید خود را با شورت هماهنگ کنید.

منبع