سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس زنانه

اگر بعد از خواندن مزایای خرید اینترنتی علاقمند به ثبت سفارش لباس بصورت آنلاین هستید؛ در ادامه چند لیست چند فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان معتبر را معرفی می نماییم که بصورت فعال و گسترده در حوزه پوشاک بانوان فعالیت می کنند. معتبر بودن یک آنلاین شاپ برای خرید غیرحضوری بسیار مهم است. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا مغایرت در خرید، مطمئن هستید که مرجعی برای پاسخگویی وجود دارد.

دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل زیر مجموعه دیجیکالا است؛ تقریبا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی لباس است.

بانی مد

فروشگاه آنلاین Banimode در سال 1393 شروع به فعالیت نمود. این فروشگاه معتبر لباس در حوزه های مختلف دیگری مانند: لوازم آرایشی، لوازم خانه، لوازم التحریر نیز فعالیت دارد.

آراور

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است. آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به فروشگاه هایی اطلاق می شود که کالا یا خدماتی را در اینترنت به مخاطبان ارائه می دهند. این فروشگاه ها می توانند هر چیزی را بفروشند، مخصوصا پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، موبایل و ....

برای استفاده یا خرید این محصول، مخاطبین می توانند در فروشگاه سفارش داده و هزینه را به صورت آنلاین یا درب منزل پرداخت کنند.

 

یک فروشگاه اینترنتی لباس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ارائه خدمات مناسب به مشتری

طراحی سایت خوب

جلب اعتماد مشتریان

امنیت سایت

امکان جستجوی محصول مورد نظر

فروشگاه اینترنتی مدیسا

فروشگاه مدیسه که در سال 1393 تاسیس شده است. گروه بازرگانی گلستان با 50 سال تجربه تمامی امکاناتی که برای داشتن یک سبک زندگی سالم نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر پوشاک، این فروشگاه به تازگی محصولات دیگری از جمله لوازم برقی، ادکلن و عطر، لوازم خانگی، فروشگاه حیوانات خانگی و ... را اضافه کرده است. در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. فروشگاه مدیسه همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت و به روز را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین مدیسه اخیرا علاوه بر ارائه محصولاتی از برندهای خارجی با برندها و طراحان ایرانی همکاری داشته و محصولات با کیفیتی مطابق با سلیقه عموم عرضه می کند.نقاط قوت فروشگاه مدیسه

 

با هر سفارش برای خریدهای بعدی امتیاز کسب کنید

کمپین ها و جشنواره های مختلف

استرداد کالا در صورت برگشت توسط مشتری

عودت و تعویض کالا در مدت 7 روز

وبلاگ قوی و به روز

اطمینان از اصالت محصول

قیمت منصفانه (تضمین قیمت)

کوپن تخفیف ماهانه

ارسال رایگان (بالای 300 هزار تومان)

ارائه بسته های اولیه محصولات

ثبت نام سریع هنگام سفارش

با استفاده از نرم افزار دیجی استایل خرید کنید

نقاط ضعف فروشگاه مدیسه

 

عدم اطلاعات دقیق سایز لباس

دسته‌هایی غیر از دسته لباس اضافه کنید

تعیین زمان تحویل امکان پذیر نیست

تاخیر در پاسخگویی آنلاین

عدم تحویل به موقع

اعتماد مشتری به فروشگاه مهمترین مسئله در خرید اینترنتی است. اما برای ایجاد این اعتماد، فروشگاه باید ویژگی هایی داشته باشد. داشتن نماد اعتماد موضوع بسیار مهمی است. بارها شاهد کلاهبرداری های فروش اینترنتی بوده ایم. فراموش نکنید که علامت اعتماد سایت را بررسی کنید. سپس به دنبال فروشگاهی باشید که مشاوره قبل از خرید داشته باشد. تا بتوانید با کمک مشاوران بهترین محصولات را انتخاب کنید. تحویل به موقع و خدمات پس از فروش گزینه دیگری است که اطمینان خرید شما را افزایش می دهد.اصالت محصول موضوع بسیار مهمی است. پرداخت برای کالاهای تقلبی باید ناخوشایند باشد. پیشنهاد می کنیم از فروشگاهی خرید کنید که اصالت کالا را تضمین می کند و در صورت عدم پسندیدن کالا، آن را پس می دهد.

 

ویژگی های بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید لباس

نماد اعتماد

مشخصات محصول

مشاوره قبل از خرید

تحویل به موقع سفارش

رهگیری سفارش

گارانتی محصول

ضمانت اصالت کالا

ضمانت بازگشت کالا.

مقاله اصلی