سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ شناسی برای ست کردن لباس و شومیز

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

 

اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.

وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.

با پوشیدن شومیز زنانه نباید احساس سنگینی داشته باشید و در آن احساس ناراحتی داشته باشید.

یک نفس عمیق بکشید، آیا نفس کشیدن برای شما وقتی شومیز بر تن دارید سخت است یا نه؟

شومیز زنانه ساده سفید روشن

شومیز ساده سفید رنگ بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان است. شما را خنک نگه می دارد. رنگ سفید دارای سایه های مختلفی است از جمله: عاجی و کرمی با توجه به رنگ پوستتان می توانید رنگ سفید مناسب را انتخاب کنید.

 

شومیز زنانه مشکی ساده یا براق

رنگ مشکی تقریبا رنگ مناسب برای همه خانم ها با سلیقه های مختلف است. شومیز مشکی شما را لاغرتر و کشیده تر از آنچه که هستید نشان می دهد. شومیز مشکی مکمل هر لباس و استایلی است و به همین دلیل باید حتما یکی در کمد هر خانمی باشد. در هر مناسبتی می توان آن را پوشید. با اکسسوری های می پسندید تیپ تان را کامل کنید.

 

شومیز زنانه قرمز رنگ

شومیز زنانه قرمز رنگ یک لباسی عالی برای مهمانی ها و دورهمی های شبانه است. رنگ قرمز شادابی، سرزندگی و جذابیت را به شما می بخشد. با پوشیدن شومیز قرمز رنگ نیازی با داشتن آرایش غلیظ نیست با یک میکاپ ملایم کارتان راه می افتد.

بهترین ترکیب رنگ با خاکستری

همانطور که مشاهده کردید، بسیاری از رنگ ها را می توان با خاکستری ترکیب کرد. اما بهترین و محبوب ترین رنگ ها برای هماهنگی با خاکستری، زرد، بنفش و صورتی.

 

ست خاکستری و زرد

قرار دادن خاکستری خنثی در کنار زرد گرم و شاد ترکیبی جذاب و متعادل ایجاد می کند. می توانید با رنگ های مختلف خاکستری و زرد بازی کنید و به ترکیب کامل خود برسید. این عکس ها مجموعه رنگ خاکستری و زرد را نشان می دهد:

 

خاکستری و صورتی

صورتی نیز در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد. اگر می خواهید لباستان باوقار و سنگین باشد، بهتر است از رنگ صورتی ملایم استفاده کنید. اما اگر می خواهید خاکستری را از یکنواخت تغییر دهید، استفاده از سایه های صورتی تند و پر جنب و جوش انتخاب بهتری است.

 

چه رنگ هایی را نباید با خاکستری ترکیب کرد؟

خاکستری یک رنگ خنثی و پایه است. رنگ های اولیه توانایی زیادی در ترکیب با اکثر رنگ ها دارند. اما ترکیب خاکستری با قهوه ای درست نیست. این دو رنگ ترکیب خوبی ندارند و نباید با هم در یک سبک استفاده شوند.

 

استفاده از رنگ خاکستری در لباس

همانطور که گفتیم، اگر انتخاب شما خاکستری است، یک گزینه باز برای انتخاب سایر عناصر پوشش دارید.اما با توجه به اصول هماهنگی رنگ لباس، نباید بیش از سه رنگ در پوشش خود استفاده کنید. در زیر چندین مجموعه خاکستری را با هم می بینیم:

 

چگونه کت خاکستری را ست کنیم؟

یک کت خاکستری را می توان با اکثر رنگ ها ترکیب کرد. می توانید کیف، کفش و روسری خود را از رنگ های زرد، مشکی، سفید، آبی، قرمز، صورتی و پاستلی انتخاب کنید. تصاویر زیر به شما ایده های بیشتری می دهد.

 

چگونه یک لباس خاکستری بپوشیم؟

استفاده از رنگ طوسی در لباس استایلی بسیار جذاب و شیک ایجاد می کند. اگر می‌خواهید لباستان جذاب‌تر باشد، می‌توانید از پارچه‌های لمه نقره‌ای استفاده کنید.

 

به طور کلی استفاده از تناژهای مختلف یک رنگ در استایل رسمی بسیار جذاب تر خواهد بود. البته افزودن رنگ مشکی همیشه جذابیت خود را دارد.

لینک مقاله اصلی