سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستورالعمل خرید اینترنتی انواع پوشاک

آنچه که باید در زمان خرید اینترنتی لباس در نظر داشته باشید:

توجه به جدول سایزبندی فروشگاه اینترنتی

یکی از بزرگترین دغدغه ها که مانع خرید اینترنتی در اغلب افراد است؛ مساله انتخاب اندازه لباس درست و مناسب. تجربه سایزبندی اشتباه برای همه افراد در خرید اینترنتی حتی یک بار هم شده، رخ داده است. قبل از هر گونه اقدام برای خرید اینترنتی حتما به چارت و یا جدول سایزبندی که در وب سایت فروشگاه وجود دارد مراجعه کنید و سپس سایز اصلی خود را در آن جدول پیدا کنید و مطابق سازی نمایید. نکته مهم اگر وب سایت فروشگاه اینترنتی فاقد جدول سایزبندی نبود و اندازه ها را بصورت دقیق نداشت؛ آن سایت معتبر نیست و از آن چیزی نخرید.

 

داشتن اندازه های به روز خود

بعد از اینکه از وجود یک جدول سایزبندی لباس دقیق مطمئن شدید، نوبت آن است که اندازه های دقیق خود را بگیرید. مهمترین اندازه ها برای خرید لباس اندازه های (دور سینه، دور کمر و دور باسن) این سه اندازه اصلی الزامی است. نکته مهم: به اندازه های سال قبل خود بسنده نکنید. بصورت کلی سه سیستم سایزبندی عمومی در سرتاسر جهان وجود دارد.

 

سیستم امریکایی (US)

سیستم اروپایی (EU)

سیستم انگلیسی (UK)

البته برخی سیستم های جدید از آلمان، ایتالیا، فرانسه و ژاپن نیز وارد این چرخه شده اند؛ اما با این حال باز این سه دسته اصلی بیشترین کاربرد را در تولیدی های پوشاک جهان دارند. این سه دسته سایزبندی در نوع اندازه گیری دور سینه، دور گردن، دور کمر، دور باسن و قد با یکدیگر تفاوت دارند. با دانستن شیوه اندازه گیری در هر سیستم می توانید با خیال راحت لباس خود را از هر سیستمی و بصورت اینترنتی سفارش دهید.

توجه به نظر کاربران مختلف

در اغلب فروشگاه های اینترنتی بخشی با عنوان ثبت نظرات کاربران وجود دارد که؛ آن هایی که اقدام به خرید آن کالا داشته اند به توصیف نظر مثبت یا منفی خود پرداخته اند و گاها برخی از آنان تصاویر واقعی از محصولی که به دستشان رسیده را به اشتراک می گذارند. شما نباید تنها با اتکا به خواندن یک یا دو نظر منفی و مثبت تصمیم گیری کنید. هر چه بخش نظرات وب سایت کامنت های زیادتری داشته باشد؛ بیشتر می توان به آن ها استناد نمود و براساس نظرات ثبت شده تصمیم گرفت.

 

وجود امکان عودت کالا

نکته مهم اگر فروشگاهی را دیدید که امکان تعویض یا برگشت کالا را ندارد؛ بهتر است دور خرید از آن فروشگاه را خط قرمز بکشید. محصولاتی مانندانواع پوشاک بیشتر شامل این داستان می گردند. احتمال زیادی وجود دارد که لباس در حین فرایند پست دچار پارگی یا زدگی شود. رنگ آن با آنچه که در سایت دیده بودید تفاوت فاحشی داشته باشد. همه این موارد ویژگی برگشت کالا را الزامی می کند و نیاز است قبل از خرید اینترنتی صفحه قوانین وب سایت فروشگاه را چک کنید.

 

خرید لباس زنانه مناسب تان

در زمان خرید لباس زنانه به سایز اصلی خودتان متعهد باشید. برخی از بانوان به امید اینکه در آینده کاهش یا اضافه وزن خواهند داشت، برای خود لباس های گشاد یا تنگ تهیه می کنند. اما در اصول طراحی و مد پوشیدن لباس های بزرگتر از سایزتان شما را بیشتر از سن تان نشان می دهد. در حد یک سایز بزرگتر آنچنان مهم نیست، حتی می تواند کاربردی نیز باشد؛ زیرا که روی شکم و پهلوهایتان را می پوشاند و زیاد به چشم نمی آیند و احساس راحتی بیشتری به شما می بخشد.

 

خرید شلوار زنانه مناسب متنوع

شلوار جایگاه ویژه ای در ساخت یک استایل مناسب برای فرم بدنی تان دارد. پس در انتخاب و خرید آن مانند سایر آیتم های پوشاک توجه و دقت بیشتری بخرج دهید. به عنوان مثال شلوار می تواند شما را لاغرتر، چاق تر، قدبلند و یا قد کوتاه نشان دهد. رنگ مشکی برای شلوار پاهای شما را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد. رنگ های مختلف شلوار را نیز امتحان کنید و چارچوب رنگ های خنثی و تیره سیاه و خاکستری خارج شوید. در ست کردن شلوار در استایل تان دو نکته مهم وجود دارد: اگر بالا تنه چاق یا توپری دارید به سراغ خرید لگ زنانه نروید. همچنین اگر دارای قدی کوتاه هستید، شلوار دم پا گزینه خوبی برای شما نیست.

https://arse3.ir/36496-دستورالعمل-خرید-اینترنتی-انواع-پوشاک